fredag den 22. juni 2007

At holde skruen i vandet ...

Jeg har pt. orlov fra arbejdet, men havde bestemt intentionerne om at følge 100% med i "23 ting"-forløbet herhjemmefra...For lissom ikke helt at miste følingen med "what's new", at holde skruen i vandet... Den første måned, hvor jeg var herhjemme gik det meget let. Jeg kunne faktisk slet ikke lade være med at have fingrene i noget der ihvertfald mindede meget om arbejde hver dag. Skulle lige forbi GroupCare/skrivOpgave/Engelsk for alle dagligt - for liiiige at se, hvordan det gik. Og så selvfølgeligt ind og tjekke "23 ting"-bloggen.

MEN MEN MEN...!! Det er ikke just den største aktivitet jeg kan prale med at have præsteret de sidste flere uger......som det ses tydeligt på bloggen :0/

Man kan vel sige, at jeg er "afgiftet" i forhold til arbejde efterhånden :0) Har ikke abstinenser mere i forhold til at tjekke GroupCare dagligt... Og det er jo i virkeligheden godt nok ;0)
Selvom arbejdsliv og fritid mange gange glider sammen - er det uden tvivl bedst at kunne "give slip". Men altså, et par måneder tog det for mig at slippe helt ...

MEN jeg vil IKKE at slippe "23 ting" :0)

Har lige tjekket opgaverne for de seneste uger, som jeg er "bagud" - og kan da heldigvis se, at jeg tidligere har haft fingrene i de fleste af "tingene".

Vil dog lige tjekke Zoho-writeren ud. Jeg har herhjemme bevidst IKKE installeret Office-pakken, og har det sidste år klaret mig glimrende med Google Docs (også i arbejdssammenhænge, selvfølgeligt!) og ThinkFree, som begge er fine til mit "hjemlige behov". Men måske er Zoho-writeren bedre?

2 kommentarer:

Sussi sagde ...

Hej Tina,

Godt at høre lidt nyt fra dig... Men du har ret: det er altså sundest at kunne "give slip", så fortsæt du bare med at holde balancen mellem at følge med på arb. og samtidig holde fast i, at du har orlov.
God sommer fra Sussi

Lines Blog sagde ...

Hej Tina,

Du må i gang igen her på bloggen, jeg følger jo med i dit liv herigennem ;-) Du var ret hurtigt ude af starthullerne, og har jo derfor en mp3-afspiller til gode. Kontakt LE...
Husk at afslutte hele 23ting-forløbet, så er du med i lodtrækningen om vistnok en bærbar... Kram fra L