onsdag den 30. april 2008

Kvinder bruger mere tid på nettet end mænd...

Det konkluderes i bl.a. dagens aviser, på baggrund af rapport udgivet af Foreningen af Danske InternetMedier

Og det tror jeg på !

Interessant er det så at vide --- HVORFOR ???

Måske skyldes det at kvinder er hyper kommunikative (sådan hvis vi lige generaliserer hele banden af kvinder !) ?

Måske skyldes det, at vi er flest kvinder i brancher, hvor pc'en er dagligt redskab (her tænker jeg ikke kun på bibliotekerne, hvor der iøvrigt faktisk også er en del mænd efterhånden jo :-))

Eller hvad tror du ?

Hmmmm...måske skulle man LÆSE rapporten :-)

Den kan hentes her:
http://www.fdim.dk/downloads/Dansk%20internetbrug%202008_web.pdf

Bonusinfo:
I rapporten kan man også læse, hvor mange danskere, der rent faktisk bruger FaceBook ;-)

1 kommentar:

Lines Blog sagde ...

Jamen kære Tina, du skal være mere end velkommen til at aflægge besøg i min have i løbet af sommeren... Det kan da kun blive hyggeligt ;-)

Ja vi må jo se om jeg får set din have her til pigekomsammen (som jeg glæder mig vældigt til), alt efter hvad vi planlægger for de to nordjyder ;-)

God weekend og nyd nu haven i det gode vejr!