onsdag den 2. december 2009

Kunne man måske købe en julegave til....sig SELV ?


Når nu jeg aldrig har fået købt de "gamle" super-inspirerende og lækre kogeboger fra samme forfattere, så er det da virkeligt værd at overveje at anskaffe sig denne her fantastiske opsamlings-udgave inkl. ekstranumre ;-) Har haft lånt bl.a. "Suveræne salater" en million gange (cirka!) på biblioteket (0g det er da godt for udlånstallet!) meeeeen....synes jeg snart bør tillade mig selv at anskaffe den her "alt-i-een"-udgave ! Hvor SER den bare vanvittig uundværlig ud.... og én lille julegave til sig selv fra sig selv, kan man måske godt presse ind i det ellers lidt slunkne december-budget ?? ;-) Hvad siger I andre ? (Sig nu JA!)

3 kommentarer:

Dorte sagde ...

Ja! Men pas på, du bliver enorm sulten straks du åbner bogen. Ønsker mig den nyeste fra salathovederne (Suppe, steg & is). Du kan da komme forbi og smage på Mormor-mad, når jeg har fået afprøvet nogle af opskrifterne. Hilsen Dorte

Tina Daugaard sagde ...

Hehe, ja man bliver helt sikkert sulten (og inspireret!) af at sidde og bladre i bogen....for jeg HAR faktisk fået den i hus, siden jeg skrev indlægget her på bloggen :-) Så NU skal der afprøves en masse lækre ting i weekenden, hvor jeg får familiebesøg ! Den nye titel "Suppe, steg og is" lyder som noget mere traditionelt eller "mormor-agtigt", hvilket jo slet heller ikke er så ringe endda ;-)

Lines Blog sagde ...

SELVFØLGELIG skal du købe den :-) Jeg har tre af de gamle, og de er bare så hyggelige og anvendelige. Jeg overvejede faktisk at købe den til dig i julegave .-)GO FOR IT!