fredag den 23. november 2007

Remenber the milk...

Første opgave i "23 Ting+": "Remember the milk" appellerer i den grad til en type som mig, der er berømt/berygtet for altid at skrive laaaange lister over opgaver, der skal gøres - både hjemme og på arbejdet. Så det ser ud som om vi snakker om både arbejdslettelser og livskvalitetsforøgelse ;-) Hatten af for dem, der tænker på os "liste-freaks" ;-)

Jeg tror jeg vil starte med at oprette en opgave, der hedder : JULEN 2007.

Har på fornemmelsen, at listen bliver lang...
Kan jeg mon sende den videre til nogen ?

1 kommentar:

Lines Blog sagde ...

AH Tina! Det er mig, der trykkede på brev-ikonet og ikke på kommentar-ikonet... Sorry! Men jeg er her stadig og læg gerne en kommentar på mit indlæg om top 10 bøger på http://linehoffgaard.blogspot.com/
Kram Line