fredag den 23. november 2007

I denne søde juletid...


Der er lige udkommet en cd, hvor overskuddet går til Unicef. Godt initiativ. Det er i anledning af FN's børnekonvention "fylder" 18 år. Det skal nok blive en ørehænger hen over julen...

Musikvideoen blev vist i tv her til morgen - og jeg kom altså midt i alvoren til at grine voldsomt ;-)

Alex gør det faktisk ok. Virker dybfølt og ligefrem inderlig i sin fremtoning. Det er selvfølgeligt en smagssag om man kan li' selve musikken. Teksten tåler nok ikke en dybere analyse eller tolkning - men det gør ikke noget. Jeg blev ihvertfald fanget ind af selve sangen - sammen med Ane på 5 år, som så den sammen med mig ;-)

Nej, det var først da Nik & Jay kom "på scenen" i videoen, at jeg syntes det blev rimeligt morsomt! De to gutter KAN simpelthen ikke lade være med at stå og spille lækre! Og det er altså vældigt grinagtigt, synes jeg. Ihvertfald i den her sammenhæng.

Se selv og bedøm : http://www.youtube.com/watch?v=zz2hy8LmFQY

Ingen kommentarer: