søndag den 23. marts 2008

Det må være alderen....

Min hørelse er åbenbart ikke helt hvad den HAR været - !!
Igår i radioen syntes jeg helt bestemt, at jeg hørte der blev sagt følgende:

"(...) et overset problem, fordi en del voksne ikke er klar over, hvor skræmmende fuldskæg virker på børn".


Hvilke morsomme billeder der dog dukkede op på mit indre biograflærred !!

Ha ha ! Jeg så for mig små børn der skreg og spurtede væk fra skumle mænd med super skumle fuldskæg !!! Uha uha... Hvordan mandlige pædagoger fremover kunne påkræves at barbere sig for ikke at skræmme de små, og hvad med julemanden ? Morsomt ! Og langt ude ;-)

Senere hørte jeg radio igen.

Det viste sig, at det i virkeligheden handlede om "fuldskab" (!!!!!!!!) - og IKKE fuldskæg. Selvfølgeligt ikke.

Hmmmmm.......bør måske overveje høreapparat :-)

Ingen kommentarer: