tirsdag den 18. marts 2008

En mindre åbenbaring

Så er det tid til et lille reklame-indslag :
Hvis du er the-elsker, og endnu ikke har været så heldig at smage en kop Kusmi the, så har du noget at glæde dig til !! Jeg er blevet ganske afhængig af Prince Wladimir - og påtænker at investere i flere varianter fra Kusmi. "Investere" er faktisk et velvalgt ord, for det er ikke den billigste the på markedet - men måske den bedste !! Og så er dåsen tilmed så lækker, at den i sig selv (næsten) er pengene værd. Men nu har jeg altså også - indrømmet! - en svaghed for flotte the-dåser ;-)

TIP! Man kan købe Kusmi te mange steder på nettet. Desuden kan du være heldig at finde den på hylden i store velassorterede supermarkedskæder (vil jeg da tro) - og selvfølgeligt i de bedste vin og kaffe/the-forretninger.

God fornøjelse. Og god påske !

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

tak for tip:) Drikker ikke the - men elsker dåser og æsker.
God påske!

Tina Daugaard sagde ...

Tak for dine hyggelige kommentarer (både idag og tidligere) :-)

det har jo gjort mig lidt nysgeriig - så nu har jeg snuset lidt rundt på din blog og finder den ganske underholdende - så du er dælme kommet på min RSS-reader ;-)

Vi "snakkes" ved - osse god påske til dig !

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Lines Blog sagde ...

Ja jeg er også vild med te! Og har smagt to forskellige slags Kusmi-te indtil videre. Dog er jeg ikke blevet helt overbevist endnu, synes ikke de har smagt anderledes end så meget andet god te. Men jeg sparer op til Kusmi-teen med chokoladesmag (de er jo ikke billige), og vil ellers anbefale Rooibos te, som har nogle forskellige lækre varianter. De er heldivis mere overkommelige i pris, smager fantastisk og bliver ikke bitre uanset hvor længe teen trækker :-)
Men tilbage til Kusmi - ja dåserne er jo ikke til at stå for :-)
Kh Line