torsdag den 24. juli 2008

Misundelig? Hvem mig?


Når man ser denne vejrprognose, så er det svært at lade være med at tænke tanken:
"Hvorfor er det liiiige JEG ikke har ferie nu?"
Lidt bittert faktisk. Men selvfølgeligt super skønt for de heldige, der har ferie nu, at sommeren indfinder sig. Og vi andre, der kommer til at sidde og blive blegere og blegere indendøre på vore arbejdspladser, tjah, vi må så glæde os vildt over, at vi så ikke bliver solskoldede (suk!)
Det handler om at tænke positivt jo !
Så RIGTIG GOD SOMMER til aller jer derude i sommerlandet. Nyd den. Det ville jeg have gjort!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina.

Ja, jeg sidder også og sveder på arbejde, mens resten af familien holder fri - i dag er de f.eks. ude at ro i kano på Gudenåen.

Nu er det heldigvis snart weekend.

Anonym sagde ...

Min ferie er netop slut. Tilbage på kontoret i 30 graders varme. Ævs. Heldigvis er der dømt surftur ved Hvide Sande på torsdag.

Lines Blog sagde ...

Ja hvis der er noget man kan være sikker på, så er det at det bliver kanongodt vejr, når Line forlader landet! Det sker altid samme dag, som jeg tager afsted. Ja det skete jo også i år, men vi havde dog også godt vejr nogle dage, der hvor jeg befandt mig :-)